Train the trainer

סודות

בהדרכה אינטראקטיבית

כשרוצים להצליח במרכז מבקרים, מסלולי סיור במתקני החברה או אוניברסיטה פנימית

מעמידה לשירותכם ניסיון והבנה יוצאי דופן בתורת ההדרכה והוראתה
קורסים מותאמים בלבד, הדרכות בוטיק ייחודיות
פנו אלי

באילו מצבים כדאי לקחת אותי?

 
 

כמה מהמיומנויות שלומדים, מתרגלים ומשפרים

 
לקוחות מספרים
 

לקוחות לדוגמא

  • כשצוות מדריכים חדש נכנס לעבוד במרכז המבקרים

  • כשצוות המדריכים מעולם לא עבר הכשרה בתחום

  • כשאתם רוצים להפוך את האוניברסיטה הפנימית למנוף לשימור עובדים ומנהלים.

למה לצפות? התפוקות לחברה 

לקוחות מספרים

"מבקש להביע הערכתי הרבה לסדרת מפגשי ההדרכה. לראשונה מאז היווצרות התחום, ניתנה הדרכה מסודרת ומקצועית הנוגעת לכל רובדי העברת חומר הדרכה מול קהל חיצוני. בנוסף אבקש לציין את הבחירה המעולה באיריס מושקוביץ כמובילת מערך הלימוד"

 

ניר - עובד חברה ומדריך במרכז המבקרים 

בתי זיקוק נפט חיפה 

קורס למדריכי מרכז המבקרים 

מאי 2006

להנהלה
  • פידבק מקצועי על מסלול הסיור וכלי ההדרכה הקיימים

  • פידבק מקצועי לגבי יכולות העובדים

  • שותפה לחשיבה יצירתית בנושא.

לעובדים
  • בטחון עצמי רב יותר

  • מקצועיות עילית כמדריכים

  
  • תורת הסיור - סיור לצרכנים או לקוחות אסטרטגיים, המשפיע על תפיסה ואהדה.
    סיור לעובדי החברה, היוצר גאווה

  • תורת ההדרכה - כיצד לוותר על המרצה שבך ולהפוך למדריך

  • תורת ההפעלה - האמת מאחורי הדרכה אינטראקטיבית

  • תורת הגיל - הצלחה בהדרכת קבוצות ילדים, משפחות, גמלאים, לקוחות 

  • תורת ההפרעה - כיצד להתמודד עם הפרעות ואירועים לא מתוכננים

 

**יכולים להתקיים כמפגש עד שניים במהלך קורס ***התאמה מדויקת של הטכניקות לחברה והמוצרים/שירותים, לוותק וליכולות של העובדים​

מהבלוג שלי
Please reload