אמנות המכירות

לטפח יכולות של גיבורי על

כשרוצים צוותי מכירות מצטיינים

מעמידה לשירותכם ניסיון של שנים רבות בעבודה עם תעשיות שונות וסגנונות מכירה שונים
קורסים מותאמים בלבד, הדרכות בוטיק ייחודיות
 
פנו אלי

באילו מצבים כדאי לפנות אלי?

 
 
 

״היכולת שלך להעביר את התכנים בצורה כזו ססגונית, מרגשת, מרתקת, כמו קוסם את מניפה שרביט פלאים ואיכשהו גורמת לנקודות המפתח ולסיסמאות המכירה לחלחל עמוק לתוך התודעה שלי ולצאת בדיוק ברגע הנכון מול הלקוח.״

 

ליאת מנהלת תיקי לקוחות בית בלב רשת לדיון מוגן סדנת מכירות דצמבר 2009

לקוחות מספרים
  • כשנעשו שינויים בצוות - עובדים חדשים / שינויים בשיטת המכירה / שינויים במדיניות החברה והדרישות

  • כשמזהים עייפות או שחיקה

  • כשלא נערכו הדרכות מזה שנים

למה לצפות, התפוקות לחברה - מנהלים ועובדים

הנהלת החברה
  • מקבלת תמונת מצב לגבי יכולות המכירה של כל אחת מהיחידות העסקיות

  • מקבלת תמונת מצב מערכתית לגבי הממשקים בין היחידות העסקיות ולקוחות החברה

 
מנהלי היחידות העסקיות
  • מקבלים משוב מקצועי על כל אחד מהעובדים

  • מקבלים תמונת מצב כוללת על היחידה שלהם

 
אנשי המכירות
  • משפרים את יכולת המכירה שלהם

  • לומדים להעריך את יכולת המכירה שלהם​

  

כמה מהמיומנויות שלומדים, מתרגלים ומשפרים

  • "יכולות של גיבור על" – כיצד ליצור מערכת יחסים עם לקוח ולהוביל ל- rapport

  • "הפסיכולוגיה של סגירת עסקה" - כיצד לזהות סגירה וכיצד להוביל לסגירה

  • "כוחה של שאלה" – כיצד לשאול שאלות נכונות ולהימנע משאלות מזיקות

  • "לרשום זה למכור" – כיצד תיעוד נכון הפך לסוד השמור של אנשי מכירות מצליחים

  • "לא צריך לומר הכל" – שיטות מוכחות להצגה בדרך משכנעת

  • "פיתוח מאגר הנשק" – כיצד להתמודד עם התנגדויות ובעיקר כיצד למנוע אותן 

  • "התוספת שתופסת" – טכניקות יעילות במיוחד להגדלת עסקאות / סל מכירה

 

**כל נושא יכול להתקיים כמפגש עד שניים במהלך קורס.***התאמה מדויקת של הטכניקות לחברה והמוצרים/שירותים, לוותק וליכולות של העובדים.​​

  

מהבלוג שלי
Please reload