פנו אלי
מאמרים נוספים
Please reload

המלצות נוספות
Please reload

עצות לשיחת חולין חכמה

 

יש דבר כזה שיחת חולין "טיפשה" כמו שיש דבר כזה בהשקעות "כסף טיפש". זו שיחה שלא נותנת הרבה חוץ מאשר קיומה של שיחה. זו שיחה שלא מקדמת מערכות יחסים ולא מבדלת אתכם ממתחרים.

 

מקרה לדוגמא:

אתם מתכוננים לפגישה חשובה 1:1 ונכנסתם גם לפייסבוק האישי שלו.

בניתוח מהיר אספתם שתי עובדות:

  1. מעלה תמונות רבות של ים ואופק בעיקר זריחות ושקיעות

  2. הוא מפליג (יתכן ובעלים של סירה, יתכן והוא סקיפר)

כמקצוענים אתם זוכרים לאסוף עובדות ולא לפרש את הדברים כמו: הוא אוהב את הים או הוא נהנה לצלם

 

שימוש שגוי במידע בשיחת חולין

  1. מי שעוסקים ברכילות:
    "ראיתי את הפייסבוק שלך, מרשים, תגיד, זו סירה שלך? כמה עלתה לך הסירה?"

  2. מי שנוהגים בארוגנטיות:
    "ראיתי את הפייסבוק שלך, הרבה פוסטים של ים, איך זה שיש לך זמן להפליג?"

  3. מי שחושבים שהומור תמיד מתאים:
    "ראיתי את הפייסבוק שלך, הסירה נראית מגניבה, אם אנחנו סוגרים אני מוזמן להפלגה?" מתוך מחשבה שזה הומור.

 

שימוש חכם במידע בשיחת חולין

 

"ראיתי את הפייסבוק שלך, מרשים התמונות שאתה מעלה, תגיד, מה חיבר אותך בפעם הראשונה לים או לסירות?"

 

רוצים לדעת איך אני מלמדת אנשי מכירות להתכונן לפגישות מכירה ולנהל שיחות חולין מאיכות אחרת?

דברו איתי: 0523-586906, איריס

Share on Facebook
Please reload